Autodesk

tags:  Autodesk

Научете повече за Програмата за дарения на Autodesk, включително информация относно допустимост, абонамент за продукти, сваляне и инсталиране.

Получаване на Autodesk продукти

Въпроси относно Програмата за дарения

Кои Autodesk продукти се предлагат чрез Програмата за дарения?

Вижте на страницата на програмата на Autodesk за пълен списък на наличните продукти. Ако отговаря на условията, вашата организация може да получи абонамент за до 10 продукта на Autodesk в рамките на една финансова година (от 1 юли до 30 юни). Можете да поискате 10 допълнителни абонамента всяка следваща финансова година, за да продължите да използвате продуктите.

Architecture, Engineering & Construction Collection и Product Design Collection включват AutoCAD, но не и Media & Entertainment Collection. TechSoup България предлага също така Fusion 360 за Windows и Mac, и AutoCAD за Windows и Mac като отделни продукти за абонамент.

Мога ли да получа лицензи за Autodesk продукти, които не се предлагат чрез TechSoup България?

Всички продукти, които Autodesk предоставя на нестопански организации, са изброени на страницата на Програмата за дарения на Autodesk.

Ако се нуждаете от допълнителни лицензи след първите 10, изпълнени чрез TechSoup България, или ако Autodesk не предлага чрез TechSoup България продукти, които ви интересуват, можете да ги поискате, като изпратите имейл на technologyimpact@autodesk.com. Autodesk ще прегледа вашата заявка и ще ви уведоми по електронната поща дали могат да я приемат.

Понастоящем Autodesk предоставя единствено абонаменти за дарените продукти. Autodesk вече не предлага безсрочни лицензи. За повече информация относно промяната от вечни лицензи до лицензи за абонамент посетете Autodesk Perpetual License Changes FAQ.

Мога ли да получа Autodesk продукти с безсрочен лиценз?

Не. Autodesk премина към бизнес модел в облака и замени безсрочните лицензи с абонаменти за лицензи. Повече информация за прехода от безсрочни лицензи към абонаменти може да получите от Autodesk.

Какви последствия има новият абонаментен модел за настоящите потребители с безсрочни лицензи?

Текущите потребители могат да продължат да използват безсрочните си лицензи толкова дълго, колкото биха искали. Тези, които желаят да преминат към софтуерни версии след 2016 г., могат да поискат абонамент. Абонаментите включват текущи актуализации на най-новите версии на продукта и подобрения, пространство за съхранение в облака и усъвършенствана продуктова поддръжка от Autodesk.

Всеки абонамент е за срок от една година. В края на срока на абонамента клиентите трябва да поискат друг абонамент чрез TechSoup България, за да продължат да използват продуктите. Повече информация за прехода от безсрочни лицензи към абонаменти може да получите от Autodesk.

Какви са изискванията за допустимост по програмата?

Вижте restrictions page.

Мога ли да получа лицензи за дарения, ако съм закупил продукт на Autodesk през последните три години?

Не. Ако вашата организация е закупила продукт от Autodesk през последните три години, ще трябва да поискате изключение/разрешение от Autodesk преди да можете да заявите Autodesk продукт от TechSoup България. Следвайте стъпките по-долу, за да поискате разрешение.

  1. Изпратете имейл до technologyimpact@autodesk.com.
  2. В имейла включете
    1. името на вашата организация и информация за контакт
    2. Кой продукт или продукти на Autodesk е закупила вашата организация
    3. Общата приблизителна цена на продукта или продуктите
    4. Приблизителната дата на покупката
    5. Каналът, чрез който сте ги закупили (например, Autodesk.com или чрез препродажба)
  3. След като получите имейл за одобрение от Autodesk, поискайте дарения продукт чрез уебсайта на TechSoup България. Вижте страницата на програмата за списък на всички продукти на Autodesk, налични чрез TechSoup България.

Забележка: Одобрението на Autodesk не гарантира, че вашата организация отговаря напълно на условията за дарение. Все пак трябва да отговорите на изискванията за допустимост на програмата, за да бъдете валидирани за продуктите на Autodesk чрез TechSoup България. Вижте ограниченията на програмата на Autodesk за повече информация.

Technical Questions

Как да разбера дали компютърът ми отговаря на основните хардуерни спецификации?

Можете да сравните хардуерните Windowsспецификации на компютъра ви с спрямо системските изисквания за всеки продукт като посетите тези страници.

Можете да намерите версията на операционната система и хардуерните спецификации на Mac като проверите Относно този Mac.

Как да изтегля, инсталирам и активирам продукт на Autodesk?

По-долу е описан процесът на присъединяване към TechSoup България; заявка на продукт; регистриране в Autodesk; и изтегляне, инсталиране и активиране на вашия продукт.

Присъединете се към TechSoup България

  1. TechSoup България ако вече не сте го направили.
  2. TechSoup България ще валидира вашата организация, като провери дали тя е легитимна организация с нестопанска цел, и ще определи дали отговаря на условията за продуктите на Autodesk. Допустимите организации трябва да отговарят на определени критерии, както е посочено в ограниченията на програмата.

Заявете вашия продукт

  1. Ако вашата организация отговаря на условията за получаване на продукт на Autodesk, можете да го заявите на страницата на програмата на Autodesk.
  2. След като завършите заявката си, TechSoup България ще ви изпрати имейл за потвърждение с ПИН код и линк за активиране на продукта.

Регистрация и изтегляне на вашия продукт

Имейлът за потвърждение ще включва инструкции как да използвате посочения ПИН код и как да се регистрирате, да изтеглите и инсталирате вашия продукт.

Как да продължа абонамента си?

Можете да заявите отново вашия Autodesk продукт чрез TechSoup България всяка година, за да получите допълнителен едногодишен абонамент. Преди да заявите продукта си отново, изчакайте докато от първоначалния ви абонамент останат по-малко от 30 дни..

Какво да направя, ако имам проблеми с изтеглянето?

Опитайте друг начин на изтегляне, който може да видите на Autodesk Account.

Трябва ли да създам идентификационен код на Autodesk, за да активирам продукта?

Да. Вашият идентификатор на Autodesk е връзката ви към вашите лицензи за продукти на Autodesk и ползи като абонат. Той ще ви трябва, за да регистрирате ПИН кода, който сте получили от TechSoup България, и да се впишете в Autodesk Accountкъдето ще имате достъп до файлове за изтегляне и други възможности, и да подавате заявки за съдействие. Софтуерът ви също ще ви изиска този идентификационен номер, когато за пръв път стартирате продукта. Ако нямате идентификационен код на Autodesk, ще бъде изисквано от вас да създадете такъв при всяка от тези стъпки.

Защо продуктът ме пита за сериен номер?

След като регистрирате своя ПИН, ще получите имейл от Autodesk. Този имейл потвърждава, че абонаментът ви е започнал. Autodesk препоръчва да започнете да използвате продукта си само след като получите този имейл. След като го получите, ще ви е необходим само вашия идентификатор на Autodesk и парола, за да използвате продукта на всеки компютър. Серийният номер няма да е необходим за използване на продукта.

Какво трябва да направя, ако не получа имейл за потвърждение от Autodesk?

Проверете имейл акаунта, който съответства на идентификационния номер на Autodesk, който сте използвали за регистриране на ПИН, и че този имейл не е бил блокиран от спам филтъра. Ако все пак не сте получили имейла, изпратете имейл до technologyimpact@autodesk.com и включете ПИН кода, който сте ползвали при регистрация.

Къде мога да получа техническо съдействие?

Ако имате проблеми с изтегляне, инсталиране или активиране, посетете Autodesk Account.

Autodesk предоставя и следните ресурси за потребителите, за да се научат да използват софтуера си.

Оторизирани обучителни центрове на Autodesk (ATC®) предоставят платена поддръжка, включително курсове и сертифициране.